lauantai 8. joulukuuta 2012

Luukku 8

Nyt innostuin vähän näitä kuviakin enemmän muokkailemaan. Vaikka paintia ja photoshopin helpoimpia työkaluja apuna käyttaen kylläkin.
    Joku on saattanutkin huomata, että olen nämä minulle tulleiden luukkujen sisällöt kuvannut Lundbyn makuuhuoneessa ja, että sinne on ilmestynyt jalkalistat ja lattiat. Tuossa viime viikolla (?) sain vihdoin kaikki tapetit ja lattiat paikoilleen. Tosin kylpyhuoneen seinät olen vasta nyt keksinyt millaisiksi teen ja parvekkeen lattia odottaa valmistustaan. Muutama päivä sitten sain myös jalkalistat paikalleen. Yritän saada jossakin vaiheessa vähän tarkempaa päivitystä Lundbyn tilanteesta teille laitettua.

/Lundby has now new floors and wallpapers, except bathroom's walls and balcony's floor. I'll try to do post about Lundby's siuation.

Joulukalenterificin 8. luku alapuolella.

 Nyt sitten asiaan. Tämän päivän luukku oli Qawsilta. Hän laittoi minulle 1:12 juttuja tähän luukkuun, mutta minä pistin hänelle 1:1 juttuja molempiin luukkuihin. /Today's present was from Qaws and there were some 1:12 things but I sent 1:1 things.

 






















Luukku piti sisällään tavaroita kylpyhuoneeseen. Kiitos Qaws! /Qaws send some stuffs for bathroom. Thank you! 
























Tämänkin päivän luukkuun tein virkatun kurpitsan, mutta piti olla 1:1 luukku, joten tein siitä avaimenperän. / I sent hand crocheted pumpkin. But because it had to be 1:1 present, I did keychain pumpkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti